Om jobbet
Ønsker du at sætte dit eget præg på din arbejdsdag og udvikling? Vil du være en del af et attraktivt miljø, hvor dagene aldrig er ens? Og trives du på en ambitiøs arbejdsplads med fællesskab og en uformel omgangstone? Så har du nu muligheden.
Fonden SEMAI søger en ny kollega med styr på controlling, bogholderi og øvrige administrative opgaver.
Vi tilbyder en spændende stilling, hvor du får stor indflydelse på dit arbejde og din hverdag. I samarbejde med dine kolleger i økonomiafdelingen er du ansvarlig for bogholderiet og administrationen i SEMAI samt vores tilknyttede selskaber og samarbejdspartnere.
Vores økonomiteam består foruden dig af en økonomichef og tre kolleger i økonomiafdelingen.
I dagligdagen møder du på kontoret ca. 30 engagerede kolleger med kompetencer inden for alt fra kommunikation, HR, løn, ledelse, ejendomme, kvalitet og socialpædagogik. Vi er ambitiøse, men vi lægger også vægt på et fællesskab, hvor der er højt til loftet og plads til alle.
Du får stor indflydelse på din stilling og udvikling som medarbejder.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Budgettering, budgetopfølgning, prognoser og finansiel rapportering
- Udarbejdelse af likviditetsbudget og likviditetsopfølgning
- Årsregnskab
- Regnskabsstyring
- Økonomiske analyser
- Rådgivning og beslutningsstøtte
- Interne kontroller og compliance
- Digitalisering/automatisering og forenkling af processer i økonomifunktionen
- Bogføring og afstemninger
- Ad hoc opgaver
Vi forventer, at du:
- Har relevant regnskabsmæssig uddannelse og praktisk erfaring – som fx bogholder, regnskabsmedarbejder, revisor, revisorassistent, controller eller lignende
- Har en god forståelse for ERP-systemer, og har gode IT-færdigheder, herunder Excel
- Har fokus på kvalitet og ordentlighed, og har en naturlig struktureret tilgang til din opgaveløsning
- Er god til dialog med kolleger og samarbejdspartnere, lydhør og serviceminded
Vi tilbyder:
- Et alsidigt og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed i vækst
- Mulighed for fleksibilitet i form af egen indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse og mulighed for hjemmearbejde
- Pension, sundheds-, frokost- og morgenmadsordning
- Et uformelt arbejdsmiljø blandt gode og engagerede kolleger
Tiltrædelse
Tiltrædelse: Den 1. marts 2025 eller snarest muligt
Ansøgningsfrist: Den 12. januar 2025
Sådan søger du
Send din ansøgning og CV til jettea@semai.dk.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Jette Schiønning Aasholm på 3098 7614.
Om SEMAI
Fonden SEMAI er en socialpædagogisk virksomhed, der har eksisteret siden 1993. Det er vores vision at skabe plads til alle i meningsfulde fællesskaber. Vi er en almennyttig fond, og vi tilbyder helhedsorienterede tilbud, der dækker over botilbud og børne- og ungehjem. Vi tilbyder også skole og uddannelse samt dagsbeskæftigelse og STU til børn og unge samt voksne borgere. Derudover yder vi udredning og har soloprojekter, der både kan være akutte eller planlagte.
Vores mission er at skabe livsforandringer hos borgere, der står i komplekse udfordringer. Vi arbejder hver dag for at leve op til denne mission med afsæt i vores kerneopgave, der handler om at arbejde fleksibelt og helhedsorienteret – altid med udgangspunkt i den enkelte borgers potentialer.
Hos Fonden SEMAI møder du altid mennesker, der er faglige, rummelige, ambitiøse og helhedsorienterede.
SEMAIs administration holder i dag til på Maltvej i Brønderslev, men vi flytter til Hjørringvej i Nørresundby i løbet af marts eller april 2025.